Quantcast
Browsing all 10 articles
Browse latest View live

Clik here to view.

Olsztyn – jak szybko mija czas

Drugiego dnia pogoda nam nie bardzo dopisała, ale tfu tfu nie po to jechaliśmy tak daleko by zepsuła nam humory. Humory psuła nam obsługa Pirata, nigdy nie mogli się wyrobić na czas. W planie...

Kraków spotkanie NK

Kraków19-20 lipca 2008 r.- następne spotkanie w realu Naszej Klasy Po spotkaniu w Warszawie 19 stycznia i w Olsztynie 1-3 maja 2008 r. czuliśmy wszyscy niedosyt. Józio z Krakowa wystąpił z propozycją...

Clik here to view.

Wawel, smok wawelski i grilek

Wreszcie głodni zahaczyliśmy o restaurację, gdzie oczekiwanie na zamówione dania trwało ponad 15 minut. Po obiadku wyprawa do Smoka Wawelskiego – on podobno zieje ogniem tylko wtedy kiedy sms-kiem...

Kraków – rozstania nadszedł czas

Przed wyjazdem jednak złożyłam obietnicę Eli (organizatorce spotkania w Olsztynie i Waldiemu – w tym czasie oboje byli z daleka od nas. Waldi na stałe mieszka w Niemczech a Ela była w Niemczech u...

Zwiedzanie Wrocławia

Miałam to szczęście, że załadowałam się do gabloty Basi i Daniela razem z Jarkiem. Oczywiście Basti – czarny uroczy labladorek był z nami. No i pajechali. Samochód zostawiony, a my w drogę. Najpierw...

Clik here to view.

Wieczór we wrocławskiej „Esencji”

W planie była jeszcze wieczorna biesiada w „Esencji” Połaziliśmy po Rynku, szukaliśmy trochę wrocławskich krasnali i czekaliśmy na wspomnianą biesiadę. Ale wcześniej kupiliśmy sobie bilety na 21.00 na...

Urodziny we Wrocławiu

O rany nie wiedziałam, że aż tyle rymów natłukłam. Przy owacjach, gratulacjach i uściskach doczekaliśmy następnej niespodzianki. Tym razem niespodzianka była imienna, skierowana bezpośrednio do mnie....

Wiersz urodzinowy

Jarek stworzył wiersz, który zacytuję. Upływają dni, miesiące A czas je zamienia w lata Dzisiaj jaśniej świeci Słońce Bo to bardzo ważna data! Właśnie ileś lat skończyłaś, I to do zadumy temat/ Czy...

Wypad w rodzinne strony

Wypad w rodzinne strony to jednocześnie przyjęcie zaproszenia przez moja Danusię. Jak zwykle do wyjazdu przygotowałam się starannie. A potem wszystko wzięło w łeb. Już w dniu wyjazdu na dworcu zaczął...

Kolejne spotkanie maturzystek

Jak by na to nie spojrzeć z każdym spotkaniem jest nas coraz mniej. I to nie dlatego że niektórych nie ma już wśród nas ale może nie każdy chce się obnosić ze swoją „dojrzałością”. A mnie tam ganc...